EMPREGO

O Servizo de atención ao público da Bolsa de Emprego de Promoción Económica atendeu 10.713 consultas en 2008

14/01/2009 O Servizo de atención ao público da Bolsa de Emprego da Concellaría de Promoción Económica e Emprego atendeu 10.713 consultas no ano 2008. 6.879 peticións de información (o 64,2%), realizáronas mulleres. 5.562 consultas rexistráronse nas oficinas de Promoción Económica situadas na rúa do Hórreo, 100. As outras 5.151 peticións de información atendéronse a través do teléfono 981 568 752.

En decembro contabilizáronse 453 consultas, 232 nas oficinas e 221 a través do teléfono. 249 realizáronas mulleres. O Servizo de atención ao público da Concellaría de Promoción Económica atende todo tipo de peticións de información relacionadas co mundo laboral. Consultas sobre contratación, ofertas de emprego, prestacións, formación, sectores profesionais emerxentes, etc. No caso das persoas que procuran emprego ou buscan mellorar as súas perspectivas laborais, proporciónaselle un listado das empresas do sector profesional no que están interesadas e oriéntanse sobre como deben facer a súa autocandidatura. No Servizo de atención ao público tamén dispoñen dun listado de ofertas de emprego actualizado diariamente para entregarlle ás persoas interesadas que, se o solicitan, pasan a formar parte da Bolsa de Emprego.

A Bolsa de Emprego concíbese coma un espazo integrador das distintas políticas activas e actuacións municipais dirixidas a facilitar a inserción laboral das persoas demandantes de emprego así coma a intermediación laboral coas empresas. Enténdese coma outra vía de entrada ao mundo laboral: unha forma de relación entre os demandantes e os oferentes. Un equipo de técnicos expertos en orientación-inserción profesional realiza unha entrevista a cada un das persoas usuarias para elaborar a diagnose do proxecto profesional. Esta diagnose serve para detectar as ocupacións preferentes nas que está máis capacitado para traballar.

Todas as demandas de emprego introdúcense nun aplicativo informático, a Plataforma de Intermediación Laboral, que ten como obxectivo mellorar a prestación do servizo. O sistema relaciona o tratamento das demandas laborais coa xestión administrativa interna, ao crear bases de datos e rexistros cualificados que facilitan o servizo de ofertas laborais ás empresas de Santiago e comarca. En todos os casos, este intercambio de datos é seguro e respecta sempre a confidencialidade das/os usuarias/os.

Compartir: