CULTURA
Amencer, de Friedrich Wilhelm Murnau
Amencer (1927) é a obra chave do expresionismo coa que o alemán Murnau -acabado de chegar aos EUA- realizou toda unha invasión de talento e dominio técnico en Hollywood. Unha calidade artística pioneira e insuperable (un xenial crítico de cinema americano dixo que Sunrise -titulo orixinl do filme- desprega máis fantasía nos seus movementos de cámara que unha semana de MTV) ponse ao servizo da historia dun triángulo amoroso no que a infidelidade e a redención dispútanse o corazón dun home que debe escoller entre dúas mulleres. Unha historia universal.
Domingo 16
O presidente, de Carl Theodor Dreyer
Carl Dreyer foi a figura máis importante do cinema danés. Sempre tivo en mente desenvolver un proxecto sobre a vida de Cristo, morreu sen poder realizalo, mais deixou unha importante obra caracterizada pola procura de verdades espirituais e de unha admirable beleza.
O presidente (1919), é un filme sentimental que demostraba un precoz dominio dos primeiros planos das faces, característica fundamental de Dreyer na súa madurez; el dicía: "Todo o humano exprésase a través da cara, pois a cara é o espello da alma".
Luns 17
Luces da cidade, de Charles Chaplin
Luces da cidade (1931), é para moitos a mellor das grandes obras mestras de Chaplin. Un vagabundo fai amizade cunha fermosa vendedora de flores cega, despregando con ela toda a amabilidade que o pobre home lle pode dar. Tras salvar a vida a un multimillonario borracho, tentará usar esta nova relación para axudar á moza aínda máis, co obxectivo último de que se poida operar a vista. Chaplin no seu pleno e máis conmovedor esplendor.
Martes 18
O maquinista da xeneral, de Buster Keaton
O maquinista da xeneral (1927) é unha das películas máis famosas na historia do cine mudo. Buster Keaton, realiza un filme cheo de humor e situacións embarazosas, nunha cinta chea de comicidade, emoción e poesía.
Johnnie, un maquinista de ferrocarril namorado de Annabelle, debe salvala dos malos (do exército ianqui), que a teñen secuestrada en The General, a máquina de tren favorita de Johnnie. A película está baseada en un feito real sucedido durante a Guerra Civil americana.
Mércores 19
O rapaz, de Charles Chaplin
O rapaz (1921) foi a segunda película máis exitosa no seu ano de estra e nela destacou Jackie Coogan como co-protagonista e estrela infantil.
Unha muller londinense, sumamente pobre, vese na necesidade de abandonar ao seu fillo nunha casa de millonarios, aínda que por unha serie de circunstancias o neno terminará sendo coidado por un vagabundo que se converte así no seu pai. Cinco anos despois a nai, convertida unha popular cantante, quere recuperar o seu fillo, pero ambos, neno e vagabundo, tratarán de impedirllo.
Música: Correrá a cargo de varias formacións, con instrumentación en función do filme.
Prezo: 3 euros.
CICLO DE CINE MUDO (CON MÚSICA EN DIRECTO)
01/09/2007 Do 15 ao 19 de setembro. 21:00 horas
Teatro Principal
Amencer, de Friedrich Wilhelm Murnau
Amencer (1927) é a obra chave do expresionismo coa que o alemán Murnau -acabado de chegar aos EUA- realizou toda unha invasión de talento e dominio técnico en Hollywood. Unha calidade artística pioneira e insuperable (un xenial crítico de cinema americano dixo que Sunrise -titulo orixinl do filme- desprega máis fantasía nos seus movementos de cámara que unha semana de MTV) ponse ao servizo da historia dun triángulo amoroso no que a infidelidade e a redención dispútanse o corazón dun home que debe escoller entre dúas mulleres. Unha historia universal.
Domingo 16
O presidente, de Carl Theodor Dreyer
Carl Dreyer foi a figura máis importante do cinema danés. Sempre tivo en mente desenvolver un proxecto sobre a vida de Cristo, morreu sen poder realizalo, mais deixou unha importante obra caracterizada pola procura de verdades espirituais e de unha admirable beleza.
O presidente (1919), é un filme sentimental que demostraba un precoz dominio dos primeiros planos das faces, característica fundamental de Dreyer na súa madurez; el dicía: "Todo o humano exprésase a través da cara, pois a cara é o espello da alma".
Luns 17
Luces da cidade, de Charles Chaplin
Luces da cidade (1931), é para moitos a mellor das grandes obras mestras de Chaplin. Un vagabundo fai amizade cunha fermosa vendedora de flores cega, despregando con ela toda a amabilidade que o pobre home lle pode dar. Tras salvar a vida a un multimillonario borracho, tentará usar esta nova relación para axudar á moza aínda máis, co obxectivo último de que se poida operar a vista. Chaplin no seu pleno e máis conmovedor esplendor.
Martes 18
O maquinista da xeneral, de Buster Keaton
O maquinista da xeneral (1927) é unha das películas máis famosas na historia do cine mudo. Buster Keaton, realiza un filme cheo de humor e situacións embarazosas, nunha cinta chea de comicidade, emoción e poesía.
Johnnie, un maquinista de ferrocarril namorado de Annabelle, debe salvala dos malos (do exército ianqui), que a teñen secuestrada en The General, a máquina de tren favorita de Johnnie. A película está baseada en un feito real sucedido durante a Guerra Civil americana.
Mércores 19
O rapaz, de Charles Chaplin
O rapaz (1921) foi a segunda película máis exitosa no seu ano de estra e nela destacou Jackie Coogan como co-protagonista e estrela infantil.
Unha muller londinense, sumamente pobre, vese na necesidade de abandonar ao seu fillo nunha casa de millonarios, aínda que por unha serie de circunstancias o neno terminará sendo coidado por un vagabundo que se converte así no seu pai. Cinco anos despois a nai, convertida unha popular cantante, quere recuperar o seu fillo, pero ambos, neno e vagabundo, tratarán de impedirllo.
Música: Correrá a cargo de varias formacións, con instrumentación en función do filme.
Prezo: 3 euros.