CIDADES PATRIMONIO

As 15 Cidades Patrimonio da Humanidade impulsan unha campaña de promoción internacional con Turespaña en Europa, América e Asia

21/01/2022 O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade España e Turespaña presentaron hoxe en FITUR o Plan operativo 2021 que inclúe a promoción nos principais mercados emisores internacionais. Tamén se presentou hoxe o Plan de Acción con Paradores, para a promoción e comercialización conxunta e a creación de novos productos e se celebrou a primeira Asemblea do ano, presidida polo alcalde de Salamanca e coa presenza do alcalde de Santiago, Xosé Sánchez Bugallo.

O presidente do Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España e alcalde de Salamanca, Carlos García Carbayo, presentou hoxe o plan de acción 2021, xunto co secretario de Estado de Turismo, Fernando Valdés, para a promoción das 15 cidades españolas co selo Unesco nos principais mercados internacionais de Europa, Estados Unidos e Asia. A presentación deste plan tivo como escenario a caseta de Turespaña en FITUR e ao acto asistiron alcaldes e alcaldesas das cidades, que tamén participaron na presentación do plan de acción 2022 con Paradores e antes na primeira Asemblea xeral do Grupo, na que se aprobou o orzamento de 2022 e o plan operativo de turismo.

Segundo explicou García Carbayo, "afrontamos 2022 cun potente calendario de promoción no mercado internacional. O convenio con Turespaña inclúe que imos estar nas feiras internacionais de Berlín, París, Singapura, Jata e Londres. Ademais, tamén imos levar a cabo presentacións específicas das 15 cidades, en colaboración con Turespaña e Paradores, en Lisboa, México, Xapón e Corea do Sur, ademais de Miami e A Haia".

O presidente do Grupo engadiu que "2022 é o ano da recuperación turística e sabemos que as nosas cidades interesan a viaxeiros de todo o mundo que se senten atraídos polo legado Patrimonio da Humanidade de España e pola cultura, os monumentos, a gastronomía, os espazos naturais e os grandes eventos artísticos, culturais e deportivos que se celebran nos nosos centros históricos. Por iso imos lanzar unha potente campaña internacional con Turespaña, sen esquecer o mercado nacional. Con Paradores, imos realizar presentacións específicas tamén en Barcelona e Málaga e, co Concello de Madrid, tamén en Canarias".

O secretario de Estado de Turismo, Fernando Valdés, mostrouse confiado en que este 2022 sexa o ano en que se consolide a recuperación do turismo, á vez que destacou a aposta que España está a facer cos fondos Next Generation EU para "mellorar o atractivo das nosas Cidades Patrimonio co fin de posicionalas nos nosos mercados principais, grazas a un investimento de 45 millóns de euros do Ministerio de Industria, Comercio e Turismo para proxectos sostibles de rehabilitación e mantemento de patrimonio histórico e cultural de uso turístico. Este Plan Impulsa Patrimonio vai permitir reforzar a nosa aposta por un turismo de calidade, sostible, dixital e inclusivo e potencia a nosa posición de liderado turístico a nivel mundial".

Tamén lembrou que "este ano vai supoñer unha gran proxección para as Cidades Patrimonio como representantes da marca España, con accións de promoción dos 15 destinos con Turespaña a través das Oficinas de Turismo en todo o mundo".

"Cada vez hai máis xente que nos quere visitar pola nosa proposta cultural, gastronómica e patrimonial, polo que cos fondos de recuperación europeos temos unha oportunidade histórica para colocar ás Cidades Patrimonio, auténticos museos ao aire libre, no lugar que merecedes a nivel internacional", engadiu Fernando Valdés.

A presentación do plan de acción contou coa presenza de Miguel Sanz, Director Xeral de Turespaña; xunto cos alcaldes e alcaldesas de Alcalá de Henares (Javier Rodríguez Palacios); Ávila (Jesús Manuel Sánchez Cabrera), Baeza (Lola Marín), Cáceres (Luís Salaya), Córdoba (José Maria Bellido), Cuenca (Darío Dolz), San Cristóbal de la Laguna (Luís Yeray Gutiérrez), Santiago de Compostela (Xosé Antonio Sánchez Bugallo), Segovia (Clara Luquero), Tarragona ( Pau Ricoma), Toledo (Milagros Tolón) e Úbeda (Antonia Oliveirais). En representación de Ibiza/Eivissa, a tenente de Alcalde Elena López e, de Mérida, a concelleira de Turismo, Pilar Amor.

Plan de Acción GCPHE-Paradores 2022

A caseta de Paradores de FITUR foi o escenario da foto de familia dos alcaldes e alcaldesas do Grupo, xunto co presidente da entidade, Pedro Saura.

O presidente do Grupo, Carlos García Carbayo, destacou que "Paradores é o noso socio preferente e imos continuar traballando na promoción e comercialización conxunta para potenciar o posicionamento de marca de ambas as institucións nos principais mercados turísticos nacionais e internacionais. Neste sentido, 2022 vai ser clave no aproveitamento da intelixencia de negocio de Paradores e imos lanzar propostas segmentadas para comercializar novos produtos específicos Paradores e Cidades Patrimonio da Humanidade".

Pola súa banda, o presidente de Paradores, Pedro Saura, anunciou que ambas as organizacións traballan en "o deseño dun novo produto Paradores en Cidades Patrimonio con visitas especiais a monumentos de titularidade municipal para os clientes aloxados na rede. Ademais, imos desenvolver ferramentas de promoción específicas para a comercialización directa de novos Roteiros Paradores por Cidades Patrimonio".

Once cidades do Grupo (Alcalá de Henares, Ávila, Cáceres, Córdoba, Cuenca, Mérida, Salamanca, Santiago de Compostela, Segovia, Toledo e Úbeda) contan cun Parador de Turismo e está en fase de construción o Parador de Eivissa, no castelo de Dalt Vila.

Pedro Saura agregou que "a estas iniciativas únense as accións de comunicación e márketing para a promoción de eventos como A Noite do Patrimonio 2022 ou o Circuito de Carreiras Cidades Patrimonio da Humanidade, ademais da colaboración nunha xornada de formación e sensibilización en materia de sustentabilidade e apoio á difusión da Axenda 2030".

Asemblea de Alcaldes e Alcaldesas

A caseta de Castela e León en FITUR acolleu a primeira Asemblea de Alcaldes e Alcaldesas das Cidades Patrimonio da Humanidade presidida polo alcalde de Salamanca. Segundo explicou Carlos García Carbayo, "nesta Asemblea aprobouse un orzamento xeral do Grupo para 2022 de 1.140.000 euros e tamén o Plan Operativo de Turismo que contempla todas as accións de promoción que imos desenvolver tanto da man de Turespaña, como con Paradores e Concello de Madrid, nun ano que vai ser decisivo para a promoción turística, cultural e patrimonial das 15 cidades do Grupo co selo Unesco". O orzamento de 2022 supón un incremento en 150.000 euros con respecto ao de 2021, que se vai a destinar a reforzar a partida de publicidade das Cidades Patrimonio no mercado nacional.

O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España ten como obxectivo actuar de maneira conxunta na conservación, a posta en valor e a promoción turística das 15 cidades españolas recoñecidas pola UNESCO como Patrimonio da Humanidade: Alcalá de Henares, Ávila, Baeza, Cáceres, Córdoba, Conca, Eivissa/ Eivissa, Mérida, Salamanca, San Cristóbal de la Laguna, Santiago de Compostela, Segovia, Tarragona, Toledo e Úbeda.

Compartir: