TURISMO

As Cidades Patrimonio promociónanse no Salon Mondial du Tourisme de París

15/03/2019 O Grupo de Cidades Patrimonio promociona a oferta turística, patrimonial e cultural das 15 cidades no Salon Mondial du Tourisme, que se celebra do 14 ao 17 de marzo en París. As Cidades Patrimonio apostan por un mercado de grande interese, xa que España mantense como destino internacional preferido dos franceses, cunha cota de mercado do 17,8% sobre o total de viaxes internacionais, seguida de Italia (12,7%), Bélxica e Luxemburgo (6,8%), Reino Unido (6,3%) e Alemaña (5,5%).

Cun espazo propio dentro da caseta de Turespaña, o Grupo Cidades Patrimonio quere reforzar o seu posicionamento no mercado francés, dado que os principais factores que teñen en conta os viaxeiros do país veciño á hora de elixir un destino internacional son o descubrimento de culturas, o prezo e o clima. No caso de España, valoran positivamente o estilo de vida do noso país, a súa variada oferta cultural (só por detrás de Italia) e que se trata dun destino de sol e praia.

De feito, o 62% dos turistas franceses visitou España en máis de dez ocasións ao longo da súa vida, sendo a estrada a vía de entrada principal (no 63% dos accesos). Os gastos medios por persoa (626 euros) e diario (87 euros) situáronse entre os máis baixos de todos os mercados emisores, acompañados dunha relativamente curta estancia media (7,2 noites), datos que indican que, debido a tratarse dun país fronteirizo, España atópase entre as súas opcións preferidas para escapadas curtas ou frecuentes.

No ano 2017, con preto de 11,3millóns de turistas -cifra que se mantén estable respecto ao ano anterior (+0,1%)- Francia descendeu ao terceiro posto como mercado emisor de turistas, por detrás de Reino Unido e Alemaña. Os indicadores turísticos confirman que, tamén en gasto e en pernoitas hostaleiras, Francia mantívose no terceiro posto. O gasto, que se situou en 7.052 millóns de euros, experimentou un crecemento do +4,1%, fronte ás pernoitas hostaleiras, que diminuíron un -3,8%.

Compartir: