TURISMO
O primeiro día do evento destinouse aos membros de WTM Buyers Club, asociación con 11.000 membros que une aos principais profesionais do sector turístico, e aos invitados, tanto da organización como das entidades participantes. Os dous días seguintes estiveron dedicados aos visitantes profesionais e o último día ao público xeral. Turismo de Santiago contou cun mostrador no stand de Turespaña, onde amosou os seus recursos.
O Reino Unido é un mercado prioritario para Santiago, que se atopa nun momento de expansión na cidade. O máximo de pernoctacións de turistas do Reino Unido nos hoteis da cidade logrouse no ano 2007, cando se alcanzaron as 45.084. A partires dese ano, comezou un descenso do turismo do Reino Unido, que se prolongou ata o ano 2011, cando se baixou ata a cifra máis baixa da serie histórica, con a penas 17.914.
Non obstante, no 2012 comezou unha importante recuperación deste mercado, que está continuando nos últimos anos e que no 2016 conseguiu superar as 40.000 pernoctacións. O obxectivo a medio prazo é continuar crecendo neste mercado e consolidalo por riba das 50.000 pernoctacións anuais.
Santiago promociónase na feira turística máis importante do Reino Unido
08/11/2017 Turismo de Santiago está a promocionar a cidade na World Travel Market, a feira turística máis importante do mercado británico, que ten lugar en Londres entre o 6 e o 8 de novembro. Nesta feira participan máis de 50.000 profesionais do sector. Arredor do 50% deles son británicos, pero tamén hai unha importante presencia de profesionais europeos e asiáticos.
O mercado británico é o sexto mercado internacional máis importante para a cidade en volume de pernoctacións, tras Italia, Alemaña, Estados Unidos, Portugal e Francia. No ano 2016 logrouse o maior número de pernoctacións de turistas do Reino Unido en Santiago da última década, superando as 40.000 pernoctacións.O primeiro día do evento destinouse aos membros de WTM Buyers Club, asociación con 11.000 membros que une aos principais profesionais do sector turístico, e aos invitados, tanto da organización como das entidades participantes. Os dous días seguintes estiveron dedicados aos visitantes profesionais e o último día ao público xeral. Turismo de Santiago contou cun mostrador no stand de Turespaña, onde amosou os seus recursos.
O Reino Unido é un mercado prioritario para Santiago, que se atopa nun momento de expansión na cidade. O máximo de pernoctacións de turistas do Reino Unido nos hoteis da cidade logrouse no ano 2007, cando se alcanzaron as 45.084. A partires dese ano, comezou un descenso do turismo do Reino Unido, que se prolongou ata o ano 2011, cando se baixou ata a cifra máis baixa da serie histórica, con a penas 17.914.
Non obstante, no 2012 comezou unha importante recuperación deste mercado, que está continuando nos últimos anos e que no 2016 conseguiu superar as 40.000 pernoctacións. O obxectivo a medio prazo é continuar crecendo neste mercado e consolidalo por riba das 50.000 pernoctacións anuais.