PATRIMONIO

As Cidades Patrimonio da Humanidade promociónanse no mercado británico

21/06/2017 O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade levou a cabo onte á noite unha campaña de promoción dos seus destinos no mercado británico, en colaboración con Paradores de Turismo. As 15 cidades estiveron representadas pola alcaldesa de Cáceres e presidenta da rede, Elena Nevado, nunha acción comercial que foi organizada por Turespaña a través da súa Oficina Española de Turismo en Londres, e a Embaixada de España na capela do Reino Unido.

O acto tivo lugar na tarde de onte na Embaixada de España en Londres e contou coa asistencia do Embaixador de España, Carlos Bastatarreche, e do director da Oficina Española de Turismo, Carlos Ruiz. A presidente do Grupo presentou a oferta turística e cultural das 15 cidades españolas Patrimonio da Humanidade ante un cento de profesionais do sector turístico, entre eles axentes, turoperadores, e medios, especializados na xestión de paquetes de carácter cultural destinados a viaxeiros interesados no patrimonio, a cultura e eventos culturais e festivais do noso país.

A esta campaña sumouse Paradores de Turismo, que presentou as novidades da súa rede de establecementos, presentes na maioría das Cidades Patrimonio e moi valorados polos británicos nas súas viaxes a España. Con esta acción conxunta entre as Cidades Patrimonio e Paradores dáse continuidade á colaboración iniciada xa en 2010 e que permitirá ao longo de 2017 desenvolver accións que fomenten o turismo cultural e a difusión do patrimonio das 15 cidades, como a organización de viaxes de familiarización para xornalistas e turoperadores, concursos e campañas de mercadotecnia, promocións e ofertas para o público, así como un programa de vantaxes para os "Amigos de Paradores" que se aloxen nos establecementos da rede das Cidades Patrimonio.

O mercado británico
España sitúase como primeiro destino dos británicos cando viaxan ao estranxeiro. En 2016 a cota de mercado de España no turismo emisor deste país foi do 20,7%. Os británicos non perciben as vacacións como un luxo senón como unha necesidade, polo que viaxan independentemente da súa situación económica, aínda que esta condiciona aspectos como o número de viaxes ao ano e a súa duración. No ano 2016 visitaron o Estado 17,8 millóns de turistas británicos, que deixaron un gasto total de 16.244 millóns de euros

Plan Operativo de Turismo do Grupo Cidades Patrimonio da Humanidade
Tras un 2016 moi positivo para o sector turístico español, o Plan Operativo do Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade para este ano continuará coa liña de promoción, representación e comercialización das 15 cidades baixo o selo de calidade excepcional que outorga formar parte da lista de Patrimonio Mundial de UNESCO.

Ademais de levar a cabo diversas presentacións directas e exposicións, ao longo do ano está previsto participar nos principais eventos e feiras nacionais e internacionais do sector, tanto nos principais mercados emerxentes como nos máis consolidados; Fitur (Madrid), Salon deas Vacances (Bruxelas), Reisen Hamburg (Hamburgo), Salon Mondial du Tourisme (Paris), WTM Latin America (Sao Paulo), ITB Berlín e WTM Londres, ITB Asia (Singapura), JATA Tokio e CITM China entre outras.

O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España é unha asociación sen ánimo de lucro creada no ano 1993 que ten como obxectivo actuar de maneira conxunta na defensa e a promoción cultural e turística do patrimonio das 15 cidades que o compoñen: Alcalá de Henares, Ávila, Baeza, Cáceres, Córdoba, Conca, Eivissa/Eivissa, Mérida, Salamanca, San Cristóbal de la Laguna, Santiago de Compostela, Segovia, Tarragona, Toledo e Úbeda.

Compartir: