TURISMO

As Cidades Patrimonio promociónanse en Portugal

10/04/2017 O Grupo Cidades Patrimonio promocionou as 15 cidades que forman a rede no mercado emisor portugués a través da feira de turismo Mundo Abreu, que se celebrou este fin de semana en Lisboa, no recinto FIL Feira Internacional de Lisboa do Parque das Nações.

A Feira de Lisboa considérase o maior evento para a venda anticipada de viaxes en Portugal e, na mesma, Mundo Abreu, o maior grupo de axencias de viaxes portugués e importante colaborador na promoción e venda do destino España, trasladou durante dous días a 200 dos seus vendedores con excepcionais ofertas e ofreceu un espazo expositivo aos seus principais provedores. A feira tivo unha gran presenza nos medios grazas a unha potente campaña de comunicación e, paralelamente, Mundo Abreu editou un catálogo de 300 páxinas no que os produtos turísticos españois ocupan máis de 70 páxinas. Durante a fin de semana, pasaron polo recinto feiral máis de 130.000 persoas, aumentando cada ano a presenza de visitantes e as vendas.

As Cidades Patrimonio contaron cun mostrador propio dentro da caseta de Turespaña, dende o que o Grupo facilitou material promocional e atendeu numerosas consultas tanto de profesionais como de público final interesado nos destinos culturais da rede.

O mercado portugués
España sitúase entre os destinos internacionais preferidos para o mercado portugués. No ano 2016 visitáronnos preto de dous millóns de turistas portugueses, o que representa un crecemento do +15,1% respecto ao ano anterior. Tamén mostraron un avance o gasto (+15,8%) e as pernoctas hostaleiras (+9,8%). A principal motivación dos visitantes portugueses é o lecer e a cultura (65%), aínda que as viaxes de negocios tamén cobraron especial relevancia, chegando a encabezar o ránking como mercado emisor en peso relativo (19%). A visita a cidades figura entre as súas principais actividades (43%), segundo datos de Turespaña.

Aínda que a situación económica real podería influír na evolución do mercado, os principais indicadores prognostican que a tendencia positiva se manteña nos próximos meses.

Plan Operativo
Tras un 2016 moi positivo para o sector turístico no noso país, o Plan Operativo do Grupo para 2017 continuará coa liña de promoción, representación e comercialización das 15 cidades baixo o selo de calidade excepcional que outorga formar parte da lista de Patrimonio Mundial de Unesco.

Ademais de levar a cabo diversas presentacións directas en mercado de orixe en Perú, Arxentina, Italia, Bélxica, Reino Unido, Rusia e Polonia, ao longo do ano está previsto participar nas principais feiras do sector, como o Salon des Vacances (Bruxelas), Reisen Hamburg (Hamburgo), Salon Mondial du Tourisme (Paris), WTM Latin America (Sao Paulo), ITB Berlín e WTM Londres, ITB Asia (Singapur), JATA Tokio e CITM China, entre outras.

Compartir: