TURISMO

As Cidades Patrimonio reforzan a súa promoción en Francia coa súa presenza no Salón do Turismo de París

17/03/2017 As 15 Cidades Patrimonio continúa co seu plan de promoción e captación de viaxeiros europeos coa participación no Salón Mundial do Turismo que se celebra en París do 16 ao 19 de marzo.

O Salon Mondial du Tourisme de París é a feira de turismo máis importante das que se realizan en Francia e este ano conta coa presenza de 1.110 expositores, cunha previsión duns 110.000 visitantes que buscan inspiración e información para as súas viaxes. Un excelente escaparate no que as Cidades Patrimonio dispoñen dun espazo propio dentro da caseta de Turespaña, cuxa coordinación corre a cargo da Oficina Española de Turismo de París.

O mercado francés
Segundo datos de Turespaña, os principais factores valorados polos viaxeiros franceses á hora de elixir destino internacional son o descubrimento de culturas, o prezo e o clima. Neste aspecto, a imaxe de España está consolidada como destino cultural (só por detrás de Italia) e de sol e praia, e mantense como destino internacional preferido dos franceses cunha cota de mercado do 17% sobre o total de viaxes internacionais, seguido de Italia (12,3%), Reino Unido e Alemaña (6% ambos).

España é o seu destino preferido para vacacións en familia e vacacións debido a que ofrece servizos e infraestruturas de calidade, unha ampla diversidade de actividades en destino e prezos alcanzables (TourHebdo) e ademais valórase moi positivamente o estilo de vida español.

En 2016 visitáronnos 11 millóns de turistas franceses, o que representa o 15% do total de turistas recibidos, situando a Francia, xunto con Alemaña, no segundo posto por detrás de Reino Unido en canto a mercados emisores cara España. Os sucesos de xullo de 2016, unidos aos acontecidos en 2015, ampliaron o sentimento de inseguridade e o turista francés derivou a súa elección en destinos europeos próximos e percibidos como seguros, favorecendo especialmente a España, Portugal, Grecia e Italia.

[Plan Operativo de Turismo do Grupo Cidades Patrimonio
Tras un 2016 moi positivo para o sector turístico español, o Plan Operativo do Grupo para 2017 continuará coa liña de promoción, representación e comercialización das nosas 15 cidades baixo o selo de calidade excepcional que outorga formar parte da lista de Patrimonio Mundial de Unesco.

Ademais levar a cabo diversas presentacións directas e exposicións, ao longo do ano está previsto participar nos principais eventos e feiras nacionais e internacionais do sector, tanto nos principais mercados emerxentes como nos máis consolidados: Fitur (Madrid), Salon des Vacances (Bruxelas), Reisen Hamburg (Hamburgo), Salon Mondial du Tourisme (Paris), WTM Latin America (Sao Paulo), ITB Berlín e WTM Londres, ITB Asia (Singapur), JATA Tokio e CITM China, entre outras.

Compartir: