TURISMO

O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade asina convenios con Paradores, Turespaña, Renfe e Madrid Destino

24/01/2014 O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España, asociación formada por Alcalá de Henares, Ávila, Cáceres, Córdoba, Cuenca, Ibiza/Eivissa, Mérida, Salamanca, San Cristóbal de la Laguna, Santiago de Compostela, Segovia, Tarragona y Toledo, asinou en Fitur diversos convenios de colaboración con Turespaña, Paradores, Renfe e Madrid Destino.

O alcalde compostelán asistiu á sinatura do convenio con Paradores, ausentándose dos outros polos seus compromisos en Madrid en Nueva Economía Forum e na gala do concurso de emprendedores Lánzate. Participaron tamén nestes actos alcaldes e concelleiros das trece cidades. Previamente ás distintas firmas de convenio celebrouse no stand de Córdoba unha asemblea extraordinaria do Grupo na que se aprobaron e ratificaron diversas cuestións elevadas polas comisións informativas que forman a entidade: Turismo, Cultura e Patrimonio.

Turespaña
Con Turespaña, representada pola secretaria de Estado de Turismo e presidenta da entidade, Isabel Borrego, renovouse o acordo en vigor dende 2001 que leva consigo a realización conxunta e coordinada de accións de mercadotecnia en torno á marca Cidades Patrimonio da Humanidade de España nos mercados internacionais, mellorando a eficacia e rendibilidade das promocións que cada unha das entidades realiza.

O acordo, enmarcado no Plan Operativo de Turismo do Grupo aprobado o 13 de xaneiro, permitirá ao Grupo participar ao longo do ano nas accións que Turespaña desenvolve en todo o mundo a través dos seus OET e que se concretan en viaxes de familiarización para xornalistas e turoperadores aos 13 destinos do Grupo; a presenza nas máis importantes feiras como a ITB de Berlín, JATA de Tokyo ou o Salón de Vacacións de Bruxelas; presentacións de produto en mercados maduros como Reino Unido e Alemaña, e en mercados emerxentes, como India, Brasil, Rusia e China; accións de visibilidade destinadas a público final en importantes cidades europeas como Roma, Frankfurt ou París; campañas dixitais de comunicación; presenza de información do Grupo no portal web spain.info; e a edición de material promocional das 13 cidades como destino cultural de primeira orde en varios idiomas.

Paradores
En virtude do convenio asinado pola presidenta de Paradores, Anxos Alarcó, e o presidente do Grupo de Cidades Patrimonio, Emiliano García-Page, ambas as dúas entidades, cuxa colaboración se iniciou en 2005, continuarán en 2014 fomentando o turismo cultural e darán a coñecer o patrimonio dos destinos que integran a Asociación que dispoñen dun aloxamento da Rede.

A colaboración concretarase na participación na organización de viaxes de familiarización para coñecer os destinos patrimoniais e en concursos e accións a desenvolver no marco das redes sociais. As accións levaranse a cabo na totalidade das cidades Patrimonio da Humanidade, a través dos Paradores localizados nas mesmas ou máis próximos. Trátase de Alcalá de Henares, Ávila, Cáceres, Canellas (La Laguna), Córdoba, Cuenca, Mérida, Salamanca, Santiago de Compostela, Segovia Toledo e Tortosa (Tarragona).

O obxectivo das accións é contribuír a que os viaxeiros coñezan os ámbitos históricos, artísticos, sociais e culturais tanto dos Paradores como das cidades onde se sitúan, poñendo en marcha programas e promocións conxuntas, como liñas de paquetes turísticos que se complementan cos eventos culturais e de ocio das 13 cidades.

O Plan de Actuación conxunta incluirá, entre outras: accións de comunicación, colaboración en viaxes de prensa, intercambio de canles e soportes de promoción e difusión, colaboración en accións de mercadotecnia directa e viral, así como a participación conxunta en campañas de promoción turística. Outra das accións formuladas é a promoción e comercialización conxunta dunha liña de paquetes turísticos co fin de promover a comercialización dos establecementos da rede de Paradores nas Cidades Patrimonio da Humanidade de España e dos seus principais produtos turísticos e culturais.

As páxinas web de ambas as dúas entidades remitirán mediante distintos enlaces aos sitios www.ciudadespatrimonio.org, www.spainheritagecities.com e www.parador.es, de maneira que se poidan compartir contidos e difundir produtos, rutas turísticas e oferta cultural das cidades indicadas. Ambas as dúas institucións notificaranse mutuamente información acerca dos seus plans de promoción, co fin de colaborar no desenvolvemento de feiras e xornadas, ademais de intercambiar experiencias turísticas.

RENFE
Rubricada polo presidente de RENFE, Julio Gómez-Pomar, e o presidente do Grupo, a renovación da colaboración iniciada en 2007 persegue potenciar ou posicionamento de marca de ambas as dúas ás dúas institucións e fomentar ás viaxes en tren aos cidades dá Asociación.

RENFE e o Grupo colaborarán en 2014 conxuntamente, entre outras, na organización de viaxes de familiarización, a promoción de rutas en tren a Cidades Patrimonio da Humanidade de España, lanzamento de ofertas especiais e campañas de promoción conxunta. Destaca o proxecto de incorporar os destinos patrimoniais do Grupo á tarxeta Renfe Spain Pass, que ofrecerá unha serie de vantaxes ao viaxeiro internacional que veña a España e que opte por coñecer a rica historia e patrimonio das 13 cidades.

Madrid Destino
A última das firmas, con Madrid Destino, tivo lugar no posto do Concello de Madrid en FITUR e contou coa presenza de Pedro Corral, Delegado da Área de Goberno das Artes, Deporte e Turismo do Concello de Madrid; Pablo del Amo, Conselleiro delegado de Madrid Destino; e Mar de Miguel, directora xeral de Turismo de Madrid Destino.

O acordo renova a frutífera colaboración que Cidades Patrimonio e a Oficina de Turismo da capital manteñen dende 2009 co obxectivo de actuar de xeito conxunto para mellorar o posicionamento de marca de ambas as dúas institucións e aumentar o coñecemento de todos os destinos nos mercados estratéxicos obxectivos, tanto de Madrid coma do Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade, como son especialmente Xapón e Norteamérica, ao ser a capital de España unha das portas de acceso máis importantes para os turistas que viaxan ás 13 cidades incluídas na Lista do Patrimonio Mundial da UNESCO.

As accións previstas para 2014 comprenderán presentacións directas de produto a axentes de viaxes e turoperadores de Brasil e de Estados Unidos, para as que se contará tamén co apoio das OET de Turespaña neses países co fin de unir sinerxias.

Compartir: