A cidadanía pode comunicar incidencias ao Concello a través do seu dispositivo móbil (coa APP Línea Verde, de descarga gratuíta) ou a través desta páxina. Debe seleccionar a categoría da incidencia, achegar, se o considera oportuno, unha fotografía concreta sobre o deterioro, e marcar no mapa a situación (a través do móbil é automático), ademais de poder realizar comentarios.
Os responsables das áreas municipais correspondentes ou o persoal autorizado da empresa do servizo recibirá de forma inmediata a incidencia. Realizada a tramitación pertinente o cidadán recibirá notificación das actuacións realizadas.
Tamén pode comunicar unha incidencia a través dos seguintes medios:
Os responsables das áreas municipais correspondentes ou o persoal autorizado da empresa do servizo recibirá de forma inmediata a incidencia. Realizada a tramitación pertinente o cidadán recibirá notificación das actuacións realizadas.
Tamén pode comunicar unha incidencia a través dos seguintes medios:
- Telefónicamente: 981 543 128
- Persoalmente, na Oficina Municipal de Atención á Cidadanía (Rúa do Presidente Salvador Allende, 4- baixo).