Queixas e suxestións
Pode indicarnos de xeito formal as deficiencias e/ou as propostas de mellora sobre o funcionamento de calquera servizo municipal. A Oficina de Queixas e suxestións traballa para que a Comisións especial de Reclamacións e Suxestións analice e resolva as deficiencias nos servizos municipais.
* Suxestión: iniciativas e propostas para mellorar a calidade dos servizos municipais.
Non se poden presentar por este medio:
- Solicitudes de información
- Peticións administrativas
- Recursos ou alegacións
(*)Non teñen a consideración de recurso administrativo, nin interrompe prazos para a tramitación de procedementos administrativos
![Preguntas Frecuentes](/imx/contacto_faqs.jpg)
Liña directa coa alcaldesa
Pode dirixirse directamente á alcaldesa para solicitarlle audiencia, consultarlle asuntos que afecten a toda a cidade ou para dar a súa opinión sobre calquera tema que afecte ao noso municipio.
Incidencias
Comunica ou denuncia as incidencias que se producen na nosa cidade: podes poñer en coñecemento dos responsables municipais calquera incidencia que atopes na cidade, de xeito rápido e fácil.
Considérarase incidencia calquera aviso de necesidade de arranxo puntual dalgún elemento dun servizo básico municipal: alumeado público, transporte, limpeza da vía pública, elementos nos parques, deterioro das vías ou beirarrúas…
![Máis información](/imx/contacto_info.jpg)
Solicitude de información
Información xeral sobre tramitación administrativa do Concello de Santiago, normativa municipal, convocatorias, anuncios municipais...
![Financiado por](/imx/logosfinanciamento.png)