Presentación de incidencias
Descrición
Terán a consideración de incidencias:- Calquera aviso de necesidad de arreglo puntual dalgún elemento de servicio básico municipal.
Dirixido a
Calquera persoa que desexe presentar unha incidencia ante o Concello de Santiago de Compostela.Notas para o cidadán
Forma de interposición:- A través do dispositivo móbil (coa App "Línea Verde" de descarga gratuíta).
- On line: a través da web municipal, no banner Contacte co Concello: Incidencias.
- Persoalmente, na Oficina Municipal de Atención á Ciudadanía (Rúa do Presidente Salvador Allende, 4-baixo).
- Telefónica, a través dos teléfonos: 010, 981 543 128
Non confire a persoa que a presenta a condición de interesado, nin dela derivará a posibilidade de interpor ningún recurso administrativo.
Preséntase en
Oficina Municipal de Atención á Ciudadanía: Enderezo:Rúa do Presidente Salvador Allende, 4-baixo A través dos teléfonos: 010, 981 543 128Caixas de correo ou fax: 981543129
On line: a través da web municipal, no banner Contacte co Concello: Incidencias.
Tramítase en
Atención á CidadaníaEnderezo: Rúa Presidente Salvador Allende, 4 baixo
Tel.: 981 543 128
Correo: Contactar co Concello
Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 h.
Horario especial de atención ao público do 15 de xuño ao 15 de setembro: de 9:00 a 13:00 h.
Enlaces
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2023.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2022.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2021.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2020.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2019.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2018.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2017.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2016.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2015.
- Estatística consultas da cidadanía do ano 2016.
- Estatística consultas da cidadanía do ano 2015.
- Información estatística de acceso a información.