COMERCIO
A presentación, moi visual, estrutúrase en tres partes. Nas dúas primeiras daranse os principios para entender que elementos hai que ter en conta para crear unha presentación comercial atractiva e coherente, así como as reflexións a ter en conta á hora de plantexarse o deseño ou re-deseño dun comercio. Na terceira ensinarase a mirar un espazo comercial desde o punto de vista do cliente, para aproveitar ao máximo os recursos.
A presentación será impartida por Carlos Aires, consultor de marketing e profesor no IE Business School. Os seus proxectos enfócanse á creación de novos conceptos de tendas para incrementar as vendas. Ten traballado para clientes como Grupo Cortefiel, El Corte Inglés, Lóreal, Sephora, Marques de Riscal, Tag Heuer, Grupo Swatch, Procter&Gamble, Walt Disney ou Swarovski.
A segunda acción celebrarase en colaboración con Santiago Centro o 4 de outubro no Hotel Araguaney. Centrarase na xestión dun comercio como unha Peme. O obxectivo é axudar aos comerciantes naquelas áreas que no son propiamente comerciais, pero que son fundamentais en tanto que son pequenas empresas.
Ambas accións son gratuítas e celebraranse ás oito da tarde, para facilitar a asistencia dos comerciantes interesados. Para máis información pode consultarse a web municipal www.cersiaempresa.org.
O Concello colabora con Compostela Monumental e Santiago Centro en dúas accións formativas para comerciantes
24/09/2012 A Concellería de Comercio, Compostela Monumental e Santiago Centro, colaboran na organización de dúas accións formativas dentro do programa Santiago Investors Support, que teñen coma obxectivo ofrecer solucións prácticas aos pequenos comercios e aos emprendedores que queiran desenvolver unha iniciativa comercial.
A primeira acción, Deseño de tendas e presentación comercial no século XXI, celebrarase en colaboración con Compostela Monumental o venres 28 de setembro na sala da Confederación de Comercio de Galicia. O día 29 pola mañá realizaranse seis sesións de asesoría personalizada en comercios de Santiago seleccionados de entre os asistentes ao relatorio do venres.A presentación, moi visual, estrutúrase en tres partes. Nas dúas primeiras daranse os principios para entender que elementos hai que ter en conta para crear unha presentación comercial atractiva e coherente, así como as reflexións a ter en conta á hora de plantexarse o deseño ou re-deseño dun comercio. Na terceira ensinarase a mirar un espazo comercial desde o punto de vista do cliente, para aproveitar ao máximo os recursos.
A presentación será impartida por Carlos Aires, consultor de marketing e profesor no IE Business School. Os seus proxectos enfócanse á creación de novos conceptos de tendas para incrementar as vendas. Ten traballado para clientes como Grupo Cortefiel, El Corte Inglés, Lóreal, Sephora, Marques de Riscal, Tag Heuer, Grupo Swatch, Procter&Gamble, Walt Disney ou Swarovski.
A segunda acción celebrarase en colaboración con Santiago Centro o 4 de outubro no Hotel Araguaney. Centrarase na xestión dun comercio como unha Peme. O obxectivo é axudar aos comerciantes naquelas áreas que no son propiamente comerciais, pero que son fundamentais en tanto que son pequenas empresas.
Ambas accións son gratuítas e celebraranse ás oito da tarde, para facilitar a asistencia dos comerciantes interesados. Para máis información pode consultarse a web municipal www.cersiaempresa.org.