EDUCACIÓN
O xurado do Premio estará integrado póla concelleira de Educación, por dous representantes de Nova Escola Galega, por dous representantes da Concellería de Educación, polo director do Departamento de Didáctica e Organización Escolar, por un representante dos Cefores de Galicia e por un representante das editoriais galegas.
Acompañou á concelleira na rolda Xesús Rodríguez, membro de Nova Escola Galega, co-organizadora do certame, quen apuntou que "aínda queda moito que traballar en canto á innovación pedagóxica" e resaltou o papel das novas tecnoloxías neste cometido.
Na edición de 2007, o gañador fora un traballo denominado "Como traballar a lóxica matemática a partir das rutinas da aula", realizado en conxunto por alumnos de varios centros educativos galegos.
Os Premios Educacompostela renovan a súa aposta pola innovación pedagóxica
16/04/2008 Chega a sexta edición dos Premios Educacompostela, na busca de recursos educativos en prol da innovación, da calidade educativa e da renovación pedagóxica. Os mellores traballos recibirán premios de 1.200, 900 e 600 euros.
Segundo indicou a concelleira de Educación, Guadalupe Rodríguez, os interesados poderán presentar os seus traballos no Rexistro Xeral do Concello antes do 20 de xuño . Deben ser materiais didácticos orixinais, dirixidos aos diferentes niveis de ensino. Poden tratar sobre os temas que o profesorado considere oportuno abordar no desenvolvemento do currículo nos seus centros educativos, ben sexa en educación infantil, primaria ou secundaria.O xurado do Premio estará integrado póla concelleira de Educación, por dous representantes de Nova Escola Galega, por dous representantes da Concellería de Educación, polo director do Departamento de Didáctica e Organización Escolar, por un representante dos Cefores de Galicia e por un representante das editoriais galegas.
Acompañou á concelleira na rolda Xesús Rodríguez, membro de Nova Escola Galega, co-organizadora do certame, quen apuntou que "aínda queda moito que traballar en canto á innovación pedagóxica" e resaltou o papel das novas tecnoloxías neste cometido.
Na edición de 2007, o gañador fora un traballo denominado "Como traballar a lóxica matemática a partir das rutinas da aula", realizado en conxunto por alumnos de varios centros educativos galegos.