CIDADES PATRMONIO

As Cidades Patrimonio prevén a recuperación turística para o segundo semestre e preséntanse en Sevilla como destinos preferentes

19/04/2021 A cidade de Sevilla acolleu hoxe a presentación da oferta promocional a nivel nacional do Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España (GCPHE) e de Paradores de Turismo, coa firme idea de marcar un punto de inflexión de cara á recuperación turística e á apertura da mobilidade entre comunidades o próximo mes de maio, escenario no que se traballa intensamente desde o Grupo. O evento contou coa presenza do presidente do Grupo e alcalde de Mérida, Antonio Rodríguez Osuna; o presidente de Paradores, Óscar López; o alcalde de Sevilla, Juan Espadas; o viceconselleiro de Turismo, Rexeneración, Xustiza e Administración Local da Xunta de Andalucía, Manuel Alejandro Cardente Flores, así como cos alcaldes das tres Cidades Patrimonio da Humanidade de Andalucía: a alcaldesa de Baeza, Lola Marín; o alcalde de Córdoba, José María Bellido, e a alcaldesa de Úbeda, Antonia Olivares.

O presidente do Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade e alcalde de Mérida, Antonio Rodríguez Osuna, lanzou "con toda a cautela, unha mensaxe de esperanza e optimismo ao sector. Non se pode estar sen certeza e a certeza ímola ter co calendario de vacinación en toda Europa e as restricións adaptadas á necesidade de controlar a pandemia. Tendo en conta eses parámetros, nós estamos convencidos de que o verán, é dicir, os meses de xullo, agosto e setembro e tamén o que queda do segundo semestre, será un semestre bo para a recuperación turística e a reactivación económica, se todo segue conforme ao planeado desde o Goberno de España. Evidentemente, non co volume de turistas de 2019, pero si para recuperar economicamente o dano que se produciu no primeiro semestre do ano. Queremos lanzar unha mensaxe de optimismo e estamos convencidos de que o turista que vai vir ás nosas cidades apostará por servizos de calidade e con maior capacidade de gasto".

O presidente lembrou que o Plan Estratéxico de Turismo das 15 Cidades Patrimonio da Humanidade, elaborado pola consultora Braintrust, confirma esa tendencia: "As nosas cidades ofrecen o que ese turista vai buscando agora: Espazos patrimoniais e sustentables, actividades culturais e unha gastronomía de primeira orde. Ese catro factores que di o estudo que van buscar os turistas en canto se recupere a mobilidade, téñenos as 15 Cidades Patrimonio da Humanidade. Nós estamos a traballar cunha data crave encima da mesa e é que a partir do 9 de maio decae o Estado de Alarma e, por tanto, as Cidades Patrimonio teñen que estar preparadas para cando haxa mobilidade".

Segundo subliñou Rodríguez Osuna, "se para esa data temos 8 millóns de persoas en España coa vacina, e ademais se trata de persoas que sufriron moito pola súa idade e perderon un ano da súa vida por culpa desta pandemia, non pode ser que se siga reducindo a mobilidade. É dicir, non tería ningún sentido que houbese un 25% ou 30% da poboación vacinada e se lles siga dicindo que queden na casa. Por tanto, o Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade está a facer presentacións da nosa oferta para toda esa poboación, tendo en conta ademais que o aforro medio en España aumentou un 35%".

As 15 Cidades Patrimonio da Humanidade, xunto con Paradores de Turismo, presentan a súa oferta a operadores e profesionais do sector turístico de Sevilla nunha comida de traballo que se celebra no emblemático Hotel Alfonso XIII. Rodríguez Osuna adiantou que "imos lanzar iniciativas culturais e turísticas que nos permitan chegar aos principais mercados emisores, que vai ser o nacional principalmente, pero non se nos esqueza que o principal mercado emisor de España é Europa e, por esta orde, Alemaña, Inglaterra e Francia. Por iso xa temos pechadas outra presentación o 13 de maio en Madrid e tamén imos estar o 26 de maio en París, coa súa alcaldesa e a ministra de Turismo, para presentar a nosa oferta ao mercado galo".

O alcalde de Sevilla tamén puxo o acento en que as perspectivas turísticas son favorables: "A recuperación virá moi rápido coa ansiada vacina e habemos de ter claro que os nosos destinos son moi maduros, capaces de manter o turismo nacional con porcentaxes incribles, como os que alcanzou Paradores nun ano como 2020", expresou Espadas. O rexedor tamén apuntou que "a suma fai a forza e a clave está en saber utilizar ben o potencial do conxunto. Cidades Patrimonio da Humanidade é unha marca imbatible que camiña da man dunha rede de infraestruturas como Paradores e co selo máis alto que se pode ter como é o da Unesco".

Pola súa banda, o presidente de Paradores, Óscar López, destacou que "esta alianza é unha ferramenta perfecta para cumprir unha das principais misións de Paradores: coidar e promocionar o patrimonio cultural e natural de España. O acordo permítenos tanto deseñar produtos conxuntamente como axuntar forzas para promocionalos en España e no mercado internacional. Cidades Patrimonio e Paradores dirixímonos ao mesmo público, aquel que quere un turismo sustentable, de calidade e interesado pola historia, a arte e a gastronomía".

O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España, que celebrou en 2018 o seu XXV aniversario, ten como obxectivo actuar de maneira conxunta na conservación, a posta en valor e a promoción turística das 15 cidades españolas recoñecidas pola UNESCO como Patrimonio da Humanidade: Alcalá de Henares, Ávila, Baeza, Cáceres, Córdoba, Cuenca, Eivissa/Eivissa, Mérida, Salamanca, San Cristóbal de la Laguna, Santiago de Compostela, Segovia, Tarragona, Toledo e Úbeda.

Compartir: