TURISMO

As Cidades Patrimonio promocionan a súa oferta turística no mercado belga

07/02/2020 O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España promociona a súa oferta turística e monumental no mercado belga na feira Salon des Vacances, que se celebra ata o vindeiro domingo en Bruxelas. Ademais, no marco deste evento, a delegación das 15 Cidades do Grupo participou na presentación do mercado belga, organizada pola OET de Bruxelas, que se celebrou na Embaixada de España. Precisamente a embaixadora de España en Bruxelas, Beatriz Larrotcha, e o director da OET, Rafael Chamorro, visitaron a caseta do Grupo de Cidades Patrimonio na feira e mostraron o seu interese polo novo material promocional editado con Turespaña e pola axenda de eventos turísticos e culturais das 15 cidades para 2020.

O Salon des Vacances de Bruxelas é a feira de turismo máis importante de Bélxica e unha das máis relevantes de Centroeuropa. Ten lugar no recinto Brussels Expo e trátase dun evento especialmente dirixido ao consumidor final, polo que constitúe un escaparate ideal de promoción, non só para o público belga, senón tamén para outras nacionalidades europeas que tamén acoden á cita, como Países Baixos e Luxemburgo.

A edición de 2020 do Salon des Vacances conta con máis de 800 destinos representados e prevese unha asistencia de máis de 100.000 persoas. As Cidades Patrimonio dispoñen dun mostrador propio dentro da caseta de Turespaña, dende o que se atende e facilita información sobre as 15 cidades da rede.

España, segundo destino preferido polos belgas
Bélxica constitúe un mercado estratéxico para os destinos vinculados ao patrimonio histórico. Segundo os últimos datos da enquisa da Asociación Belga de Operadores de Turismo, España é o segundo país preferido polos belgas á hora de viaxar ao estranxeiro, cun 10,6% de cota de mercado. Está por diante de Italia (8,3%) e Países Baixos (6,2%) e unicamente por detrás de Francia (19,6%). Trátase, ademais, dun mercado moi estable en relación coa estacionalidade, xa que España rexistra unha cota do 10,8% no verán e do 9,9% no inverno.

As motivacións fundamentais do turista belga para viaxar a España son o seu bo clima, as súas praias, a súa contorna e a súa natureza. Segundo un estudo de Roularta Media, as actividades preferidas polos belgas durante as súas vacacións en España, en viaxes de cinco ou máis noites, son saír a cear (88%), pasear (76%), visitar lugares con oferta patrimonial (67%) e espazos naturais (64%); mentres que cando as viaxes son de catro noites ou menos, decántanse polas expedicións de cidade (70%).

En 2018 visitaron España 2,5 millóns de turistas belgas, o que representou un crecemento do 1,2% respecto ao ano anterior. O gasto, 2.593 millóns de euros, tamén mostrou un avance do 1,7%, mentres que as pernoctas hostaleiras rexistraron un leve retroceso do 1,8%. Os gastos medios por persoa e día ascenderon a 1.035 e 123 euros, respectivamente, mentres que a estancia media se situou en 8,4 noites, segundo os datos do Instituto Nacional de Estatística. No primeiros nove meses de 2019 constatouse un crecemento no fluxo de turistas (+1,4%) e no gasto (+4,3%), mentres que as pernoctas hostaleiras rexistraron un retroceso (-3,6%), segundo o INE.

Con esta primeira acción no mercado belga, dentro do Plan Operativo 2020, iníciase a campaña de promoción internacional das 15 Cidades Patrimonio da Humanidade nas feiras máis importantes do mundo, como o Salón de Turismo de París, ITB Berlín, JATA Xapón, ITB Asia Singapur e WTM Londres.

O Grupo aposta en 2020 por incrementar a promoción internacional con novas accións de márketing, viaxes de familiarización de prescritores de destinos e tamén con presentacións directas en mercados de orixe como Ciudad de México, Bogotá, Munich, Frankfurt, Dublín, París, Seúl e Tokio, destinadas a operadores de turismo.

O obxectivo é destacar o potencial das 15 cidades como destinos de excelencia cultural ao longo de 2020, dentro do marco do convenio de colaboración que a rede mantén con Turespaña dende 2001. Este acordo permitirá a realización conxunta e coordinada de accións de márketing ao redor de marca Cidades Patrimonio da Humanidade de España nos mercados internacionais, mellorando a eficacia e rendibilidade das promocións que cada unha das entidades realiza.

Compartir: