CULTURA
A Fundación Vía Galega encargouse do deseño desta iniciativa, cuxo título -indicou a súa vicepresidenta, Susana Romero-, xurdiu como unha parodia desas campañas masivas que invitan a aprender un idioma en poucas palabras. O seu obxectivo fundamental é "animar aos lectores "a asomarse á rica cultura escrita no estándar portugués".
O portugués, ao alcance da man
05/02/2007 "Aprende em 25 segundos a ler em portugués" é o título dunha campaña que pretende concienciar aos cidadáns do sinxelo que é acceder ao portugués para un galego. Esta iniciativa está a permitir repartir en centros de ensino e librarías dípticos e marcadores de libros coas equivalencias máis xerais entre os dous idiomas.
A campaña quere "facerlle comprender á xente que, dende a diversidade, a estrutura lingüística do galego e do portugués é a mesma", sinalou o concelleiro de Cultura, Néstor Rego, na presentación da mesma. Segundo apuntou, "temos unha capacitación básica en portugués, aínda que moita xente non sexa consciente diso"A Fundación Vía Galega encargouse do deseño desta iniciativa, cuxo título -indicou a súa vicepresidenta, Susana Romero-, xurdiu como unha parodia desas campañas masivas que invitan a aprender un idioma en poucas palabras. O seu obxectivo fundamental é "animar aos lectores "a asomarse á rica cultura escrita no estándar portugués".