TURISMO

As Cidades Patrimonio da Humanidade de España viaxan a Bélxica e a Xapón para atraer novos visitantes

19/11/2013 O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España -que forman as cidades de Santiago de Compostela, Alcalá de Henares, Ávila, Cáceres, Córdoba, Cuenca, Eivissa/Eivissa, Mérida, Salamanca, San Cristóbal de la Laguna, Segovia, Tarragona e Toledo- organiza dende este martes e ata o xoves unha intensa campaña de promoción turística en Bélxica e Xapón para tratar de incrementar a chegada de turistas procedentes destes dous países.

Bruxelas acolle o evento Exclusive Spain, un foro de encontro organizado pola Oficina Española de Turismo en Bélxica e Turespaña ao que están convocados os máis importantes touroperadores e axentes do sector, no que as Cidades Patrimonio terán ocasión de vender a súa oferta cultural diferenciada, moi valorada polos visitantes centroeuropeos, especialmente do Benelux. Xunto ás Cidades Patrimonio participan nesta campaña Paradores, Granada, Madrid, Sevilla e Barcelona. Turespaña completará esta campaña de promoción dos destinos de España os próximos días con eventos a celebrar en Amberes e dirixidos ao turismo de sol e praia e de cidade.

Bélxica ocupa o sétimo posto no ranking de países emisores a España. A pesar da situación de recesión económica pola que atravesa o país, todos os indicadores parecen corroborar o ritmo de crecemento en relación a los fluxos turísticos cara España. Segundo datos do Instituto de Turismo de España, rexistrouse un crecemento na cota de mercado de turistas belgas do 3,5% no número de chegadas. O viaxeiro belga caracterízase polo seu interese en descubrir a España interior, buscando destinos culturais e patrimoniais.

Mercado xaponés
A promoción no mercado emisor nipón comezou este luns na cidade de Fukoaka e terá a súa continuación en Nagoya e Tokio ata o xoves 21. Durante estes catro días celebraranse nestas cidades distintos encontros con turoperadores e axentes do sector para difundir e reforzar a imaxe das Cidades Patrimonio como destino de referencia en Europa para o país asiático. Máis de 200 profesionais da industria turística xaponesa terán a oportunidade de coñecer en profundidade os principais reclamos turísticos das 13 cidades españolas, a súa oferta cultural, gastronómica, e de ocio. O acto central terá lugar o xoves 21 cunha recepción que se ofrecerá aos máis importantes touroperadores de Tokio no Spain Club e que será presidida polo alcalde de Tarragona, Josep Felix Ballesteros, en representación do Grupo de Cidades Patrimonio, e a directora da OET de Tokio, Beatriz Marco.

Esta iniciativa foi organizada en colaboración coa Oficina Española de Turismo de Tokio e lévase a cabo xunto a Madrid Destino, a entidade que xestiona a promoción turística da capital de España, coa que o Grupo de Cidades Patrimonio mantén un acordo de colaboración dende hai anos para a realización de campañas conxuntas dada a complementariedade de ambos os dous destinos para o visitante estranxeiro.

A presenza este ano da oferta turística española en Xapón está enmarcada dentro do contexto do ano dual España-Xapón, que celebra o 400 Aniversario das relacións entre Xapón e España e para cuxa conmemoración o servizo postal de Xapón, Japan Post, xunto con Turespaña, lanzaron unha tirada de 1.200.000 selos estampados con 10 imaxes de monumentos e paisaxes españolas, entre os que se atopan o Alcázar de Segovia, a Mesquita de Córdoba e a Catedral de Santiago de Compostela, todas elas Cidades Patrimonio da Humanidade.

O Grupo de Cidades Patrimonio estivo presente en setembro en JATA 2013, a feira de turismo máis importante da zona Asia-Pacífico, que reúne a países, empresas e organizacións do sector turístico de todo o mundo.

España é o quinto destino europeo preferido polos xaponeses, por detrás de Francia, Italia, Reino Unido e Alemaña, cun nivel de satisfacción superior ao de moitos destes países europeos, sobre todo no referido á diversidade cultural de España, a súa gastronomía e ao carácter acolledor da súa poboación. Xapón é un dos mercados internacionais prioritarios para o Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España. O mercado nipón está identificado entre os denominados mercados de gran potencial, de importante crecemento nos últimos anos e con grandes posibilidades de seguir aumentando.

En 2012, os destinos patrimoniais recibiron preto de 50.000 turistas xaponeses, o que representou un incremento do 18% respecto ao ano anterior. O perfil do turista xaponés responde a persoas de idade media, cun poder adquisitivo medio-alto, interesados na cultura e a tradición local e que están moi influídos pola seguridade á hora de elixir destino.

Compartir: