Solicitude de aprazamentos e fraccionamentos

Descrición

Tramitación de solicitudes de aprazamentos e fraccionamentos de débedas tributarias e as derivadas doutros ingresos.

Dirixido a

Os cidadáns con débedas tributarias que se atopen nunha situación económica financieira que lle impida transitoriamente efectuar o pagamento, sempre que se cumpra o establecido na Ordenanza 0.00 xeral de xestión, recadación e inspección dos tributos e doutros ingresos de dereito público.

Documentación necesaria

A) DÉBEDAS DE PERSOAS FÍSICAS
  • Fotocopia da última nómina.
  • Fotocopia da declaración de IRPF ou certificado da AEAT de non presentar declaración.
  • Certificado de acreditación de desemprego de ser o caso.
  • Certificado de acreditación do importe da pensión de ser o caso.

B) DÉBEDAS DE PERSOAS XURÍDICAS
  • Copia da última declaración do imposto de sociedades.
  • Copia da escritura de constitución da sociedade.

C) OUTRA DOCUMENTACIÓN
  • Documentos que acrediten a representación.
  • Fundamentación das dificultades de tesourería.
  • Acreditación da titularidade da conta bancaria.

D) GARANTÍA
  • Documentación xustificativa para a exención de garantía para débedas entre 4.500 e 7.000 euros:
    - Declaración responsable.
    - Xustificación documental da imposibilidade de obter aval
    de polo menos tres entidades financeiras.
    - Xustificación de carecer de bens ou non posuír outros
    distintos aos ofrecidos.
  • Compromiso formal e irrevogable da entidade financeira de formalizar aval solidario para o caso en que se conceda o aprazamento ou fraccionamento solicitado para débedas superiores a 7.000 euros
  • Outras garantías admitidas:
    - Anotación preventiva de embargo.
    - Retención de pagos ou devolucións.
    - Indique a garantía

Notas para o cidadán

Ordenanzas fiscais municipais:

Solicítase en

Oficina de Atención ao Contribuínte
Enderezo: Rúa Presidente Salvador Allende, 4 baixo.
Tel.: 881 599 977 (de (8 a 20 h. en horario ininterrompido) / 981 542 384 (de 9 a 14 h.)
Fax.: 981 542 381
Correo: Contactar co Concello
Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 h. Este trámite pode requerir cita previa, neste caso, débese empregar o sistema de cita previa chamando ao teléfono 881 599 977 / 981 542 384 ou na web do Concello de Santiago, no sitio Cita previa
Horario especial de atención ao público do 20 de xuño ao 10 de setembro:de 9:00 a 13:30 h.

Preséntase en

Tramítase en

Xestión tributaria, Recadación e Inspección
Enderezo: Galeras, 5 -3º andar

Documentación

Formularios. Cómpre imprimilos e cubrilos por duplicado.



Compartir: