Presentación de queixas e suxestións
Descrición
Queixa: Actuación pola que unha persoa pon en coñecemento do Concello as deficiencias nun servizo público municipal, sean de tramitación, actuación ou do propio servizo público.Suxestión: Actuación pola que unha persoa pon en coñecemento do Concello unha proposta ou idea de mellora dalgún servizo público.
O feito de presentar unha queixa ou suxestión non confire ao que a presenta a condición de interesado, nin dela se derivará a posibilidade de interpor ningún recurso administrativo. Só conleva o dereito a una contestación expresa no prazo de 3 meses e a reiterar a queixa ante a Comisión Especial Suxestións e Reclamacións, se non obtén resposta ou considerara ésta insatisfactoria.
Dirixido a
Calquera persoa física ou xurídica interesada na presentación dunha queixa ou suxestión ante o Concello de Santiago.É preciso indicar os datos persoales e acompañar o documento oficial de identidade e a documentación acreditativa da resresentación no seu caso.
Solicítase en
Atención á CidadaníaEnderezo: Rúa Presidente Salvador Allende, 4 baixo
Tel.: Para atención presencial é preciso solicitar cita previa: 881505107 ou https://citaprevia.santiagodecompostela.gal
Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 h.
Horario especial de atención ao público do 15 de xuño ao 15 de setembro: de 9:00 a 13:00 h.
Nesta oficina pode solicitar a información relativa ao trámite e recoller os impresos que se precisen.
A atención prestarase prioritariamente a traves dos canais:
- Telefónico: 981542300 - 981543128
- Correo electrónico: informacion@santiagodecompostela.gal
A atención prestarase prioritariamente a traves dos canais:
- Telefónico: 981542300 - 981543128
- Correo electrónico: informacion@santiagodecompostela.gal
Preséntase en
Rexistro XeralEnderezo: Rúa Presidente Salvador Allende, n. 4 baixo
Tel.: Para atención presencial é preciso solicitar cita previa: 881505107 ou https://citaprevia.santiagodecompostela.gal
Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 horas.
Horario especial de verán do 15 de xuño ao 15 de setembro: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 13:00 h.
Teléfono oficina: 981 543 122 // Fax: 981 543 133
Rexistro electrónico do Concello de Santiago en sede.santiagodecompostela.gal
Rexistro Auxiliar do Ensanche Enderezo: Rúa Frei Rosendo Salvado 14-16, baixo.
Teléfono cita previa: 981 543 001
Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 horas.
Horario especial de verán do 15 de xuño ao 15 de setembro: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 13:00 h.
Os días 24 e 31 de decembro, aínda que son hábiles a efectos de cómputo de prazos, non abrirán as oficinas municipais, agás a oficina do Rexistro Xeral sita en Galeras, 4-baixo.
Asemade poderán presentarse en calquera dos lugares indicados no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.
Tramítase en
Atención á CidadaníaEnderezo: Rúa Presidente Salvador Allende, 4 baixo
Tel.: Para atención presencial é preciso solicitar cita previa: 881505107 ou https://citaprevia.santiagodecompostela.gal
Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 h.
Horario especial de atención ao público do 15 de xuño ao 15 de setembro: de 9:00 a 13:00 h.
Nesta oficina pode solicitar a información relativa ao trámite e recoller os impresos que se precisen.
A atención prestarase prioritariamente a traves dos canais:
- Telefónico: 981542300 - 981543128
- Correo electrónico: informacion@santiagodecompostela.gal
A atención prestarase prioritariamente a traves dos canais:
- Telefónico: 981542300 - 981543128
- Correo electrónico: informacion@santiagodecompostela.gal
Documentación
- Instruccións para a aplicación do Capítulo IV do Título VIII (Queixas e Suxestións) do Regulamento do Pleno 50,34 KB PDF
- Regulamento orgánico municipal do Pleno do Concello de Santiago de Compostela 547,11 KB PDF
Formularios. Cómpre imprimilos e cubrilos por duplicado.
Enlaces
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2019.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2018.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2017.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2016.
- Informe anual da Comisión Especial de Reclamacións e Suxestións. Anualidade 2015.
- Estatística consultas da cidadanía do ano 2016.
- Estatística consultas da cidadanía do ano 2015.
- Información estatística de acceso a información.